Kiscsoportos edzés – Tallós Diána

Mi kell tudni az edzésről Diával?

Maximum 6 fős csapat, erő-állóképességi, nagyrész funkcionális gyakorlatokból álló edzése. Jó hangulatú, pörgős, teljes testet megmozgató, garantáltan izzasztó óra. A foglalkozások során az ülőmunka okozta panaszokat, más ízületi problémákat figyelembe véve állítom össze az edzéstervet, ebből kifolyólag a törzs, has- és hátizmok átmozgatása nagy szerepet kap.

Ha rendszeresen jársz az edzésekre akkor ez és ez lesz a hatása, ez történik veled, így fogod érezni magad:

A mozgás az életed részévé válik, és már pár nap kihagyás után hiányozni fog. Emelett elkezd változni a tested, energikusabb és egészségesebb leszel.

Kinek ajánljuk?

Ha egy jó kis csapathoz szeretnél tartozni, ha szeretsz csapatban dolgozni.

Mely izomcsoportokat mozgatja meg?

Minden edzésen a teljes testet átmozgatjuk, erősítjük. Állóképességi és erősítő gyakorlatokból állnak az edzések, fókuszban a törzs stabilizációt elősegítő mozgásokkal.

Ezeket hozd magaddal az órákra:

Megfelelő alátámasztású, kialakítású cipő. Víz. Törölköző. Kényelmes ruházat.

A sportág története, hogyan fejlődött a sport?

A személyi edzéseken hiányozhat egy társ húzó ereje, a csoportos edzéseken viszont könnyen kikerülhetsz az edző figyelmi köréből. Ezért jött létre egy szűkkörű kis létszámú edzés, hogy a társaiddal együtt tudjátok egymást motiválni, viszont az edző is kellőképp oda tud rád figyelni.

Az edzéseket ki tartja?

Tallós Diána

Személyi edző, Csoportos óravezető

Óráim: Tabata, Core-stability

Kapcsolat

Címünk:

3525 Miskolc Széchenyi István út 3-9 1.emelet

Nyitvatartás

Hétfő: 6:30-22:00
Kedd: 6:30-21:00
Szerda: 6:30-22:00
Csütörtök: 6:30-21:00
Péntek: 6:30-21:00
Szombat: 8:00-15:30
Vasárnap: zárva

NévKötelező